torsdag

1. min föreläsning gick jättebra! jag lyckades vara tydlig och lugn. lärarna lyssnade intresserat (utom de två som slumrade emellanåt ;) och blev inte provocerade. jag lyckades till och med flika in ett pytteskämt. för att vara mitt livs första riktiga föreläsning (nästan 1½ timme) så gick det strålande! gjorde några peppningsövningar med mig själv på bussen dit som hjälpte till att sätta mig i ett positivt tillstånd. och gud så skönt att ha den stora uppgiften avklarad!

2. superbra samverkansmöte efteråt. det är en fantastisk känsla när alla verkligen vill bidra till att hitta lösningar, och när man har att göra med en rektor som förstår sitt viktiga uppdrag i att ordna en vettig skolsituation för alla sina elever, även de svåraste.

3. god thailunch.

4. rensade i röran på skrivbordet.

5. bra fikasamtal efter jobbet med en viktig person om krångliga ämnen. fick sagt det jag behövde utan att det blev jobbigt.

6. många steg på stegräknaren idag.

7. lonka-kolor.

Kommentarer
Postat av: C

Hejsan! Vilken härlig blogg du har..gillar positiviteten :) Hoppas du får en underbar vecka med massor av energi! :) En kram från C på Åland

2009-01-18 @ 20:09:16
URL: http://minaguldklimparivardagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0