lopplördag

1. började dagen med att träffa vår rödhåriga favoritbebis på Sarons loppis. hon charmade till sig en liten korgstol där. sen strosade jag och bebispappan till Franska och fikade där. den högravida bebismamman fick skjuts av maken (min alltså) eftersom hennes höfter protesterar mot promenader nu så här när det är ungefär en vecka kvar till avgång.

2. en mocca-éclair.

3. på Hedens sunkiga prylmarknad fyndade jag en blomkruka för 2:- i blått sjuttiotal som jag samlar på. å så köpte jag en rolig ljudleksak till den lilla rödhåriga.

4. sen gick vi på fotoutställning i Majorna; Planket med väldigt varierande verk. mycket trevligt och inspirerande!

5. och därefter demobandstävling på Järntorget. massa folk, solsken och min man alldeles intill mig. vi satt och kollade in publikens olika frisyrer.

6. hemmagjorda chokladbollar.

7. sean penntv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0