jobbonsdag

1. trevlig morgon med Liten innan jag satte henne på tåget till Norrköping där hon ska hälsa på några vänner.

2. lunchpromenad på jobbet = ser bra ut på stegräknaren och känns bra i kroppen.

3. vi tog ett bra grepp om arbetet med elevernas personliga utveckling (social och emotionell träning) i lilla gruppen. jag håller i detta, vi ska fokusera ett område i taget och dokumentera allt bra vi gör. mer kvalité och dessutom professionell utveckling för pedagogerna i gruppen. känns super att jag fick de andra med mig på tänket!

4. god pastasalladsmiddag med både avokado, pesto och fetaost = nyttig vardagslyx.

5. ringde min ena faster och bokade in henne på retreatWettershus, det är en nu snart 3 år försenad 60-årspresent. äntligen blir det av! skulle själv också vilja åka på retreat, men helt och hållet i tystnad och helst tillsammans med maken. det vore en annorlunda weekend.

6. bonuspojkarna glada och pratiga vid middagen. kul :) de har varit med pappan på jobbet och filmat honom hela dagen. ska bli spännande att se hur maken är på jobbet.

7. ringde Liten som kommit fram ordentligt. hon lät glad. imorgon ska de gå till Kolmården. delfinerna är bäst!

8. boken jag behövde för morgondagens föreläsning levererades idag. tur! och maken har hjälpt mig genom att skriva ut alla mina overhead. jag är laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0