första dagen på jobbet

1. trots att det är väldigt tomt och ödsligt på skolan innan lärarna kommit tillbaka så lyckades jag ändå uppbåda en hel del finfin arbetsdisciplin och fick gjort allt jag föresatt mig under dagen.

2. strax innan jag skulle gå hem lyckades jag deleta ett dokument som jag suttit och jobbat med i en dryg timme. efter en rasande powerwalk genom korridorerna fixade jag att börja om och få till det i en ännu bättre version! puh.

3. maken lagade indisk kycklinggryta av prima restaurangstuk till middag. kryddstarkt och mkt gott!

4. masade mig ut på en pytteliten kvällspromenad och fick på så sätt ihop strax över 10 000 steg för dagen. =godkänt. det bästa var att frk Latmask kom iväg öht helt på egen fot. och en vacker afton var det ju, himlen klarnade upp lagom till läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0