tuesday

1. det började med en försovning och sedan har dagen varit fullspäckad av missade bussar, tre viktiga telefonsamtal på samma gång och den ena stresstoppen efter den andra, men hela dagen lyckades jag ändå att med hjälp av andning och fokuserad avslappning hålla huvudvärken stången. den dunkade liksom på en armlängds avstånd, men blev aldrig så jobbig att jag tog nån tablett. känns som en skön seger!

2. underbart roligt möte sist på dagen. träffade en härlig grupp lärare som var fulla av positiva energier och hade en så bra stämning. vi satt till slut och skrattade så tårarna rann. tänk om man kunde avsluta varje arbetsdag på det sättet, med att sitta och skratta tillsammans i en timme. vilken stresslösare. jag var så lugn och glad när jag satt på bussen på väg därifrån. nästan lite kär i gruppen.

3. strålande höstsol gjorde att jag fick syn på vilka vackra färger som löven skiftar i nu. längtar ut i skogen!

4. käkade Thai-mat med z på vägen hem istället för att behöva gå och handla och sedan laga mat när man är dödshungrig kunde vi sitta och prata om hur dagen varit och njuta färdiglagat och slippa disken. vardagslyx!

5. cyklade 7 km på 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0