torstai

1. hade hjärnan med mig och fick superbra struktur på årsredovisningen av vad jag arbetar med under planeringsdagen med IFO. lyckades göra en riktigt proffsig presentation också som nästan knäckte de andra grupperna :)

2. god bjudlunch med massa fina sallader och röror till den grillade laxen. mums!

3. akupunktur. lika skönt varje gång, men nu känner jag att jag börjar bli "klar", känns helt okej att vänta två veckor till nästa besök. huvudvärken besvärar mig inte på samma sätt, jag äter värktabletter mycket mer sällan och jag sover bättre. migränen fortfarande inte helt bort, och vissa mornar vaknar jag fortfarande med stel nacke och trötta käkar, men jag mår MYCKET bättre än för en månad sen när jag först började gå dit.

4. har riktigt kul när jag läser Konsten att läsa tankar och sedan provar olika övningar ur boken.

5. CSI Miami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0