torsdag

1. lyxlångsam hemmamorgon +promenad till akupunktören.

2. det är märkligt hur olika effekt det blir varje gång. men idag när jag fick nålar på ryggen blev jag som totalt klubbad, jättesömnig. ville bara sova. helt underbart att få känna en sån djup kroppslig avslappning som stannar kvar hela dagen och gör en alldeles lugn, varm, mellow. jag är så himla glad att jag hittade min akupunktör!

3. hade ett fantastiskt positivt samtal med två föräldrar till en riktig strulpojke. hela samtalet handlade om hur en Drömskola för deras pojk skulle se ut, och de kunde beskriva den väldigt ingående och målande. trots en kaotisk situation kunde vi ha ett väldigt positivt samtal som gav mig en massa intressant information att jobba vidare med när det handlar om hur vi ska anpassa den nuvarande skolsituationen bättre till hans behov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0