tirsdag

1. var effektiv, bright och superfokuserad på alla dagens viktiga möten.

2. energiflödet börjar likna mani och det är ett underbart drivet tillstånd att vara i, så länge det inte flippar över. idag har jag kunnat använda energin till att beta av den långa att-göra-listan. skönt. men jag hade lätt kunnat stanna ett par timmar till på jobbet. skärpte mig och åkte hem vid sex.

3. fick god middag lagad av z direkt när jag kom hem. skönt att slippa handla och laga mat! och härligt att få äta direkt när man kommer hem. min man är Den Bäste.

4. fick till en spontandejt med Li. känns som om det var evigheter sedan jag satt vid hennes köksbord och hörde om hennes heminredningsidéer. love her.

5. kanske jag skulle ta ett varmt bad innan jag går och lägger mig. lite lugnande lavendelolja och en av de nya böckerna jag lånade på biblan.. varva ner. hmm.

Kommentarer
Postat av: S

Dagen blev värre än jag tänkt :( Men jag hoppas på en trevlig eftermiddag! Tack för de uppmuntrande orden...

2007-10-17 @ 12:29:56
URL: http://hakuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0