thursday

1. var hos nålmannen och fick akupunktur & massage. känns alltid bra! jag som inte brukar gilla babblande frisörer får alltid huvudet fullt med spännande tankar när jag är hos akupunktören, han pratar om religion, livsfilosofi, barnuppfostran, droger, flygvapnet och en massa andra intressanta ämnen varje gång. jag hummar mest.

2. fick återbud på dagens sista möte, så idag slapp jag jobba över och kunde istället komma hem extra tidigt!

3. cyklade 14 km på 37 minuter. skönt att byta ut stresshormoner mot må-bra-ämnen och få en helt relaxed kväll. mår iofs ännu bättre av en löprunda, men där är tröskeln mycket högre. att sätta sig och cykla framför tvn har bara en halvmillimeterhög tröskel.

4. z lagade middagen, vilket gjorde att jag hade energi till att ta disken efter maten. duktig fru!

5. ikväll blir det CSI Miami. gillar Horatio, han är überkool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0