solisinnetsöndag

1. nya vänner! träffades för första gången familjevis med min superhjältekollega som jag trivs så himla bra ihop med. barnen uppförde sig, superhjältens fru hade en härlig positiv utstrålning och det var bara så trevligt alltihopa. känns som väldigt sällsynt det här med att hitta nya vänner i vuxen ålder, men kanske kan detta faktiskt bli en ny vänskap som är mer än ytlig bekantskap, för både mig och z. jag hoppas det. en lovande första dejt var det i alla fall...

2. promenad vid havet, och det utlovade regnet föll aldrig.

3. fick ligga hela kvällen under en filt och läsa underbara lättsamma "Ska vi slå vad?" av Jennifer Cruise. alldeles utmärkt chic-lit, och perfekt söndagsläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0