onsonsdag

1. vaknade glad, fastän jag visste att jag skulle bli tvungen att jobba arslet av mig hela dagen.

2. hade hjärnan med mig och fick bra respons av skolchefen för det jag sa på morgonmötet. yes! 

3. fick flera tillfällen att promenera under dagen, sammanlagt 12500 steg! mår så himla bra av att gåå.

4. höll föredrag 2 ggr under dagen, samma som jag ska ut på alla skolor i området och göra. en mikropaus på 5 minuter blundande utsträckt på soffan gjorde att jag fixade dagens sista föredrag alldeles strålande också. jag är inte längre rädd, utan istället bekväm och inspirerad när jag ska prata inför folk. tänk det hade jag aldrig väntat mig!

5. blev hämtad i bil efter jobbet av familjen och vi åkte en sväng till stadsbiblioteket. har saknat något bra att läsa under flera månaders tid, men lyckades nu hitta hela 6 romaner som verkar intressanta! för ovanlighetens skull lyckades även killarna hitta böcker de ville låna, kul! annars är det ju mest jag och Liten som är biblioteksfrälsta.

6. började sticka på en illfärgad trasmössa till Liten. den blir ursnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0