men nu ÄR det torsdag

1. har sovit gott, tack vare z's allergimedicin Disofrol som jag blir helt zonkad av. det behövdes verkligen eftersom jag sovit som en kråka på speed 3 nätter i rad. vaknade alltså glad och utvilad, före väckarklockan!

2. akupunktören satte inga nålar som skulle dämpa manin (tror jag), han sa istället: Gläd dig! Använd energin, och surfa på den. Kör inte på handbromsen!
bejaka, bejaka, bejaka. han är verkligen super. å så fick jag med mig korallpulver att äta :)

3. vilka vackra färger det är i alla trädens löv nu. solskenet får alla färger att glöda! hösten är som bäst just nu.

4. fick väldigt positiv feed-back av kollegerna när vi hade handledning. handledaren gav oss i uppgift att berätta om varandras starka sidor i jobbet. om mig sa de: "klarsynt, visionär och tar sitt arbete väldigt seriöst" -en ovan situation att sitta och bara suga i sig beröm, klart mer bekvämt när jag själv fick säga positiva saker om de andra. märkligt att det är så man funkar..

5. CSI på tv.

Kommentarer
Postat av: Jim

Numera tänker jag att det mesta som sker är bra!

2007-10-18 @ 12:04:16
URL: http://lagerlof.blogg.se
Postat av: Anna

Jo, egentligen är ju förebyggande åtgärder det bästa - om det lyckas. Men samtidigt tycker jag det är otroligt viktigt att komma åt dom som redan mår riktigt dåligt. Ibland måste ju människor komma till botten för att förändra.

2007-10-18 @ 13:53:40
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Sabor

Ha en fin eftermiddag ;)

2007-10-18 @ 15:49:27
URL: http://sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0