lördag hela veckan

1. soft morgon med z. efter frukost promenerade vi i solen till skivaffären och lyssnade på en massa bra musik.

2. stod på trottoaren och pussades en lång stund när vi skulle säga hejdå. han är så fin. härligt att fortfarande kunna känna så efter att vi varit ihop i 5 år. jag hoppas det känns likadant om 55 år!

3. strosade själv in till stan för att köpa yllekofta. hittade en perfekt kofta i första affären jag klev in i. gud så skönt att slippa springa runt i alla affärer i hela stan en lördag. nu blev jag klar med shoppandet på 5 minuter!


4. lyssnade på Anna Järvinens platta Jag fick feeling. det är nåt med musiken och hennes sång som går rakt in i mig, jag kan inte värja mig. börjar gråta stup i ett bara för att jag blir så berörd. den är helt underbar. allra värst när hon slår över till att sjunga på finska mitt i refrängen "Helsinki tule mut hakemaan, tule nyt mennään.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0