fredag dårå

1. fick besked om löneförhöjning! 900:-/mån. Jag som hade ställt in mig på en symbolisk 50-lapp eftersom jag jobbar så självständigt och långt ifrån min chef så trodde jag att hon kanske inte hade koll på att jag sliter arslet av mig. men det hade hon. *happy*

2. hade ett givande utvecklingssamtal med chefen. även om jag inte fått något riktigt grepp om hur hon är ännu så verkar hon BRA. kan nog söka stöd hos henne om det behövs när det blir tjafs med rektorer el dyl.

3. lyckat möte med min favo-värsting. min behandlingsmetod verkar funka på honom. fick improvisera en del, men det gick vägen, och jag fick några riktigt bra uppslag att jobba vidare med också. himla kul ärende att jobba med!

4. spontant ihopkommen fredagsutflykt med vännerna J och Li till IKEA av alla ställen :) den enda som inte tyckte det var särskilt kul var nog z. stackars älskling.

5. amanda var övergrym i Idol när hon sjöng i strumplästen.

5. filmmys under täcket med z. vi kollade på crash. en riktigt bra film!

Kommentarer
Postat av: Jerker

Håller med, Amanda supercool i strumplästen!

2007-12-30 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0