wednesdaygirl

1. fick skjuts på morgonen av z, vilket var underbart eftersom jag hade extratidigt föredrag 7.45 och dessutom var tvungen att hinna köpa fikabröd före det. tack vare min söte chaufför slapp jag stressa ihjäl mig på morgonen. OCH vi hittade ett bageri som öppnade kl 07.

2. föredraget gick bra, och sen fortsatte förmiddagens möten i rasande diskussionstempo. sa inget dumt.

3. jobbade med superhjältekollegan hela em med att planera hur vår monter på Kvalitetsmässan ska se ut. vi fick till ett bra flow i tänkandet tror jag. nu gäller det bara att få ihop alla lösa trådar också. men en kul & kreativ eftermiddag!

4. z fixade makaronmiddag och till efterrätt blev det gårdagens bakelser. glada barn och lat fru :)

5. A ringde och var på gott humör. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0