torsdagsträdflicka

1. fick en skön promenad till nålmannen direkt på morgonen.

2. nålarna lindrade huvudvärken som jag vaknat med. akupunktören uppmanade mig att fortsätta växa och grena ut mig som ett träd: Ta plats i ditt liv! vilken härlig uppmaning att få! efter någon timme var värken helt upplöst. varje gång migränen släpper känns det som ett smärre mirakel..

3. hade flera konstruktiva jobbmöten under dagen -härligt när mötet resulterar i ett konkret beslut/förslag/förändring! jag vill vara med och göra skillnad.

4. Medium på tv4.

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Jag skulle vilja säga "ta plats i mitt liv!"

2007-11-08 @ 14:20:06
URL: http://mekkanick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0