mässonsdag

1. vaknade nästan utvilad. kändes härligt efter att ha sovit dåligt flera nätter i rad innan.

2. akupunktur. somnade nästan! härligt som vanligt.

3. var på en intressant och rolig scen-intervju med Markus Birro på mässan. "Loket" intervjuade, och gjorde det riktigt bra faktiskt.

4. jag och superhjäten sprang på vår favoritrektor på mässan och konspirerade med henne en lång stund. hon har häftigt mycket energi och sprall. gillar henne massor!

5. trevlig avrundning av dagen med planeringsarbete och terminsöversikt på pub med superhjältekollegan. jag höll mig dock till cola, det gick bra det med. nu har jag total koll på allt som ska göras fram till jul då alla trådarna ska sys ihop. jag tror tom vi kommer att hinna göra det som ska göras. puh. tror att jag håller på att få en ny Vän också, och det hör ju inte till vanligheterna, utan inträffar väl sisådär vart femte år eller så.

6. gosade med Liten framför Vänner och Bonde söker fru. vi hejar järnet på att bonden Fredrik ska fatta vilken pärla Lena är, men har verkar trööög. det såg sorgligt ut i trailern för nästa avsnitt.


7. och nu ska jag krama min man godnatt. nu när mässplikterna är över kommer jag hinna se lite mer av honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0