lördagsgodis

1. gjorde hela yogaprogrammet på dvd, 40 minuter som motade bort migränkänningen. duktig flicka! varför gör jag inte yoga oftare när jag tycker det känns så skönt i hela kroppen varje gång jag kommer mig för att göra det?

2. var på NLP-introduktion tillsammans med z och Li. en inspirerande timme. känns som helt rätt väg att gå vidare på i nuläget!

3. åkte och hälsade på svärföräldrarna. tog med hunden ut en sväng också. kändes bra.

4. värsta underbara hångelstunden på ica maxis parkering. fantastiskt att kunna känna sånt pirr i magen när jag kysser mannen som jag varit ihop med i över fem år nu :)

5. z lagade god middag och jag behövde inte lyfta ett finger. lyx!

6. smågodis kvar i skålen sen igår!

Kommentarer
Postat av: LINA

Jag brukar också Yoga, såå härligt, känner mig så duktig efteråt :P Men riktigt avslappnande :D

2007-11-17 @ 19:22:12
URL: http://www.juridikt.blogg.se
Postat av: Paris

Yoga är skitkul! älskar att yoga..:)

2007-11-17 @ 19:37:33
URL: http://Parisly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0