just another manic tuesday

1. väcktes med en kram av väldoftande make.

2. kreativt arbete inför kvalitetsmässan hela förmiddagen. kul!

3. blev avlastad av kollegan A-M som tog på sig att följa med gruppen på skogsutflykt så att jag inte skulle behöva vara på tre ställen samtidigt. skönt med lite andrum. under eftermiddagen gick mötena slag i slag, men jag lyckades hålla hjärnan alert ända tills alla möten var slut halv sex. allt gick bra! kände mig härligt effektiv och stressen var mer positiv än negativ.

4. fick en snilleblixt i mataffären på snabbmat jag skulle orka laga. kunde därför bjuda z på en god pastarätt innan hans telefonmöte med Män för jämställdhet började kl sju.

5. yogapass framför dvdn. duktig flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0