jobba-hemma-fredag

1. vaknade utvilad!

2. jobba hemma = möjlighet att gå en låång förmiddagspromenad i solen. vackert väder, kallt och klart! älskar doften av våta löv.

3. spontanklippning på drop-in. jätteskönt att bli av med de trassliga topparna, nu tror jag att resultatet av mitt nya schampofria liv kommer att bli ännu bättre. mjuka lockar i naturligt hår.

4. fick hjälp av z med en schema-mall att använda på jobbet. tur att han kan sånt, för mig skulle det tagit flera timmar att fixa det på egen hand. har fått en del gjort, trots att jag just idag inte jobbar i något högt tempo precis.

5. både Amanda och Christoffer satt säkert ikväll. det måste ha varit mina röster som gjorde det :)

6. stickade klart två baskermössor. (men vad ska jag göra med alla mössor egentligen?)

Kommentarer
Postat av: Magnus K

Tack för dina goda råd till en blivande socionom. Trevlig sida du har förresten!

2007-11-03 @ 11:33:30
URL: http://magnuskrusell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0