fröken ensam hemma -torsdag

1. hann krama z tidigt på morgonen innan han åkte iväg på konferens.

2. fick grupphandledning på jobbet med vår underbara Majsa. gemenskap, skratt och tydlig riktning framåt.

3. fick klara besked av chefen att vi får grupphandledning hela 10 ggr till våren! hade trott vi skulle behöva ta en fight med chefen, men det slapp vi.

4. åkte direkt från jobbet till stadsbiblan för att lämna en försenad bok. bra att få det gjort!

5. långpromenad i lugnt tempo hem från biblan, tog säkert 45 minuter eftersom jag bestämt mig för att jag snarare behövde varva ner än motionera. härligt frisk och kall kväll. kände mig mjuk och fin när jag kom hem.

6. lyssnade på en massa musik på datorn och spelade in en skiva till superhjältekollegan. den blev soft. jag lyssnar på låtarna med andra öron när jag ska göra en samling till någon annan, så lite blir det som att hitta ny musik i skivsamlingen.

7. medium på tv4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0