Fredagstrasan

1. vaknade hyfsat utvilad och hann i tid till tidiga morgonmötet med en schysst rektor. det blev ett bra möte med en konkret arbetsplan som resultat!

2. efter ett besvärligt möte med negativa och kritiska människor fick jag ett lyssnande öra, stöd och uppmuntran av min nyaste kollega magister J. otroligt värdefullt att ha a soft place to fall på jobbet, för det har jag verkligen i soffan hos mina närmaste arbetskamrater.

3. fick in flera promenader på arbetstid idag mellan olika möten.

4. positivt avslut på arbetsveckan i form av roligt coachingsamtal med strulpojken, och peptalk med superhjälten som fått reda ut ett par rejäla trassel under eftermiddagen.

5. pusslar med Liten.

6. discotema i IDOL 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0