äntligen fredag

1. vaknade HELT UTVILAD. hade sovit som en sten på havets botten. underbar känsla att inte ha vaknat en enda gång under natten. god sömn är verkligen en stilla välsignelse. tänk att lite motion har sån mirakeleffekt - igår klarade jag av både en halvtimmes rask promenad + cyklade 13 km och tog ett varmt bad före läggdags.

2. fri från huvudvärk hela dagen.

3. hann träffa folket i lilla gruppen, har ju knappt sett dem på hela veckan när jag varit på mässan, men nu hann jag dit en sväng. trevligt att äta lunch och småprata där, lite fredagsmys på jobbet liksom, och urgod salladsbuffé från bamba. fick skjuts till mitt hembesök efter lunch också.

4. hade ett givande samtal med strulpojken. han är så lugn å fin å förståndig nu, så jag kan snart inte kalla honom "strulpojken" längre! :)

5. drog iväg med hela familjen å handlade fredagsmat från delikatessdisken. alla glada! blev en extralång trivsam sittning vid köksbordet eftersom det fanns så mycket gott att knapra på.

6. medans tjejerna kollade IDOL spelade killarna Star Wars-Risk. = skönt relaxed gemenskap som den kan se ut i en styvfamilj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0